Dobra reklama produktu to już połowa sukcesu. Przede wszystkim trzeba zadbać o to, aby potencjalny klient dowiedział się o istnieniu oferowanego towaru lub usługi. Musimy jakoś zwrócić jego uwagę, a najlepiej przykuwają wzrok materiały w jakiś sposób podświetlone. Nie tylko lepiej prezentują sam obraz, ale też wyróżniają się na tle innych, plakatowych reklam.
Specjalne systemy LED
Jeśli już chcemy zainwestować w odpowiednie podświetlenie, powinniśmy postawić na rozwiązanie nowoczesne i wydajne. Diody elektroluminescencyjne (LED) są przede wszystkim sprawne, trwałe i mają dużą moc w stosunku do ich niewielkiego rozmiaru. Przy tym pobierają mało prądu i nie przyczyniają się do strat energii. Co ważne, potrzebna jest niewielkie napięcie zasilające. Można z nich tworzyć całe systemy wystawiennicze, a także tak zwane ścianki LED. Wówczas dobiera się specjalny, odpowiedni typ świateł, tak aby materiał był odpowiednio doświetlony, ale nie prześwietlony. Co daje zastosowanie takiego rozwiązania? Przede wszystkim niesamowity efekt wizualny, który odróżni nasz materiał od pozostałych. Kolejnym atutem będzie dobra widoczność obrazu z daleka oraz w półmroku i w ciemności. Wówczas widoczność naszego materiału nie zależy od warunków atmosferycznych oraz oświetlenia pomieszczenia czy hali. Grafikę mocuje się w konstrukcji za pomocą specjalnej taśmy silikonowej. Warto podkreślić, że takie rozwiązanie jest wysoce funkcjonalne i łatwo można je przenosić z miejsca na miejsce.
Jeśli chcemy zaprezentować swój produkt w większym formacie, powinniśmy zainwestować w specjalne lightboxy, czyli podświetlane ścianki. Zamontowane w nich światła LED efektownie podkreślą prezentowaną grafikę i sprawią, że będzie doskonale widoczna w każdych warunkach, nawet przy słabym oświetleniu zewnętrznym.